Veel gestelde vragen

Wanneer zijn jullie geopend voor verhuurmaterialen?

  • Voor het leveren van verhuurmaterialen zijn wij het hele jaar door 7 dagen per week geopend met uitzondering van de noordelijke bouwvakvakantie. Meerdere bijzondere sluitingsdagen geven wij aan op de homepagina
  • Afhalen en retourneren van verhuurmaterialen altijd op tijdstip in overleg

Hoe kan ik het beste reserveren?

  • Reserveren bij voorkeur via het reserveringsformulier op de website.
  • Telefonisch via 0512-462080 of 06-34205149

Kan ik ook reserveringen bij jullie doen zoals springkussen, koelbuffet.

  • Wij zoeken met u naar een zo compleet mogelijk plan en bieden u daarbij mogelijkheden aan.

Hoeveel dagen heb ik de producten in bezit voor de genoemde huurprijs?

  • Dag 1 is leveren, dag 2 is gebruiken en dag 3 is retourneren. Wijzigingen zijn altijd bespreekbaar.

Hoeveel kost het als ik een product meerdere dagen wil huren?

  • Elke dag extra huren is ½ van de dagprijs

Moet ik Sarah, Abraham en andere materialen schoon en droog retourneren?

  • U dient alles schoon en droog te retourneren.
  • Bij regenachtig weer eventueel tijdstip van retourneren aanpassen.
  • Dit in overleg.

Moet ik Schades en defecten altijd melden?

  • U dient schades en defecten altijd te melden, anders worden deze achteraf nog in rekening gebracht.

Zijn de gehuurde producten verzekerd?

  • Alle gehuurde producten zijn voor eigen risico. Dus ook storm en brandschade.Zie verder de algemene huurvoorwaarden. Wilt u verzekerd zijn, dan kunt u via uw eigen verzekering een tijdelijke evenementenverzekering afsluiten.

Kunnen wij de bbq ook door jullie laten schoonmaken?

  • Voor het schoonmaken van de bbq rekenen wij een bedrag van €20,00 per bbq.

Wat bij vermissing of breuk van glazen, borden of bestek?

  • Bij vermissing of breuk rekenen we €1,00 per item.